top of page
Všeobecné obchodní podmínky
meeting studia Animika
Meeting studio Animika provozuje společnost BRANDBAKERS Advisory, s.r.o., Prvního pluku 347/12a, 186 00 Praha 8 – Karlín, IČ: 09553614, DIČ: CZ09553614, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 338087.
Kontakt: Petr Hovorka, ✉️ petr@animika.cz, 📞 +420 602 271 011
1. Úvodní ustanovení
Odesláním formuláře Nezávazná poptávka na webových stránkách www.animika.cz vyjadřujete souhlas s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami (VOP). Tyto podmínky upravují pravidla pronájmu prostor, rezervace, platby, storna, cateringových služeb i předání a vrácení prostor.
2. Ceny pronájmu
Nabízíme 3 časové sloty: 🕗dopoledne (8.00 – 12.00), 🕐odpoledne (13.00 – 17.00) a 🌙večer (18.00 – 22.00).
Cena vždy zahrnuje celý prostor – hlavní místnost, kuchyňku, terasu, vybavení a všechny pomůcky.
Den 1 slot / 2 sloty / 3 sloty
Pondělí & Pátek: 12 600 Kč / 17 400 Kč / 23 600 Kč
Úterý – Čtvrtek: 13 900 Kč / 19 700 Kč / 25 600 Kč
Víkend: 9 500 Kč (celý den) / 17 400 Kč (celý víkend)
Červenec & Srpen 9 800 Kč / 13 500 Kč / –
1 hodina navíc 4 000 Kč
Asistence 2 000 Kč / 3 000 Kč / 4 000 Kč
Naše obsluha je diskrétní, ale vždy připravená pomoci – od uvítání hostů po kávu i techniku.
Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH.
3. Věrnostní program
Věrnostní slevy se vážou k cenám pronájmu. Za vaši opakovanou důvěru odměňujeme: v případě více celodenních (2 sloty) rezervací v kalendářním roce, poskytujeme tyto slevy:
Počet rezervací Výhoda / sleva
3+ 10 % sleva na všechny sloty
6+ 15 % sleva + 1x zdarma večerní slot
10+ 20 % sleva + 1 celý den ročně zdarma
Slevy se standardně vyúčtují jednou ročně – na konci kalendářního roku podle skutečně realizovaných rezervací.
Sleva může být poskytnuta i předem – při podpisu smlouvy o spolupráci, která garantuje objednání odpovídajícího počtu dvouslotových rezervací (3+, 6+, nebo 10+) během kalendářního roku. Pokud by však klient v daném období neobjednal slíbený počet rezervací, Animika si vyhrazuje právo zpětně doúčtovat rozdíl mezi poskytnutou slevou a slevou odpovídající skutečně realizovanému objemu. Podmínkou pro uplatnění věrnostní slevy je, že všechny daňové doklady (faktury) nebudou po splatnosti déle než 14 dnů. Tím je zajištěna férovost a rovnováha pro obě strany.
4. Catering
Jídlo dělá atmosféru. U nás máte na výběr:
Varianta Cena / osoba
Bez cateringu –
Vlastní catering 190 Kč / osobu (zapůjčení kuchyňky)
Pouze nápoje 150 Kč / osobu (domácí limonáda, čaje Sonnentor,
filtrovaná výběrová káva z pražírny Coffee Spot)
Varianta Cena / osoba
Basic 290 Kč (1/2 dne) / 490 Kč (celý den)
Standard 390 Kč / 690 Kč
Loving 590 Kč / 990 Kč
Oběd 350 – 450 Kč dle výběru restaurace
Obědy můžeme objednat až ke stolu nebo vám rádi zařídíme rezervaci v některém z oblíbených podniků v Karlíně.
5. Rezervace a platby
Jak probíhá rezervace?
-
Po potvrzení termínu vám vystavíme zálohovou fakturu na 100 % ceny pronájmu.
-
Po její úhradě je termín pevně váš.
-
Catering objednávejte společně s termínem, detaily (počet osob, typ cateringu) upřesněte nejpozději 7 dní před akcí.
Po skončení akce vám vystavíme finální fakturu s odečtenou zálohou a cenou za catering. Splatnost je 14 dní.
6. Storno podmínky
Změna plánu? Chápeme to – máme proto jasná pravidla:
-
30+ dní předem: účtujeme 50 % ceny pronájmu
-
14–29 dní předem: 100 % ceny pronájmu
-
Méně než 7 dní: 100 % ceny pronájmu + 50 % ceny cateringu (pokud byl objednán)
7. Předání a převzetí prostoru
-
Na začátku dne vám prostor předáme a v případě potřeby vás vše naučíme. Dostanete i klíče.
-
Po akci: zhasněte, vypněte techniku, zavřete dveře a klíče nechte na háčku.
V případě jakéhokoliv poškození vybavení nebo prostoru účtujeme náklady spojené s opravou nebo výměnou.
8. Ochrana osobních údajů
Vaše údaje chráníme podle platné legislativy. Více o zpracování osobních údajů najdete v samostatné sekci na našem webu.
V Praze 1.1.2025
bottom of page